Ceci n’est pas une fiction
Een poging klimaatverandering te doorgronden aan de hand van de productie van ons voedsel, waarbij een paar tekeningen onze wereld beschrijven. Deze animatie is het resultaat van een workshop met vijftien kinderen van de Limette-school in Brussel tijdens het festival Filming for the Climate.