Waiho, Retreat
Live geluidsopnamen van de gletsjer en de Waiho-rivier vormen de soundtrack. Sinds 2008 is de Ka Roimata o Hinehukatere (Franz Josefgletsjer) anderhalve kilometer geslonken, nadat hij in de jaren negentig groter geworden was; een gevoelige barometer van klimaatverandering op een opwarmende aarde. (CIRCUIT)