where i don’t meet you
Het materiaal van deze film, die is geschoten op Super8 en met de hand bewerkt, is behalve het medium ook het onderwerp. Door middel van een verwarrende poëzie ontstaat een filmische sfeer in een ‘non-ruimte’, die doet denken aan een verloren moment tussen twee tijdruimtes. (Vidéographe)