In het #MeToo-drama Nina Wu legden regisseur Midi Z en scenarist en hoofdrolspeler Wu Ke-Xi genadeloos het fysieke en psychologische misbruik bloot waar een jonge actrice mee te maken krijgt als zij haar eerste grote filmrol te pakken heeft. Deze korte making of in 360-graden-video voegt nog eens een extra laag aan de metacinema van die film toe, en plaatst je als kijker letterlijk midden op de set.
Voor je zie je hoe de acteurs, waaronder Wu Ke-Xi als Nina, een scène spelen uit de film-in-de-film, het oorlogsmelodrama Spy Love. Achter je staat de crew van die film, onder wie de aanmatigende regisseur die telkens inbreekt om Nina op grove toon te corrigeren. En aan weerszijden word je geflankeerd door Midi Z en zíjn crew, voor de opnamen van de opnamen voor de film in de film. Als hij op zijn beurt inbreekt voor wat aanwijzingen aan de acteurs, laat hij impliciet zien hoe het óók kan.