American International Pictures
Deze film wordt vergezeld van een handleiding van Vivian Ostrovsky zelf: “Absorbeer de beelden, adem langzaam, rustig en heel kalm. Zak er zacht en stil in weg … Laat je meevoeren naar een rustgevende dagdroom.” Deze 16mm-film neemt je zowel literair als metaforisch mee op een reis, waarbij je wordt aangemoedigd om los te laten en mee te gaan.