Where Is My Body?
Deze audiovisuele remix probeert het dogma bloot te leggen dat inherent is aan het tv-melodrama en aan de media-moraal. Hierin komen allerlei clichés bovendrijven. Deze verspreiden zich als een virus door samenlevingen die zich weinig of niets afvragen over de informatie die de amusementsindustrie ze oplegt. (Collectif Jeune Cinéma)