Tinseltown Swimming in Blood
Karen Zolo maakte een remake van Chris Markers La jetée in de vorm van een videoclip voor de single ‘Tinseltown Swimming in Blood’ van Destroyer. Met in de hoofdrol Dan Bejar van Destroyer, behandelt Zolo’s hommage aan Marker indirect actuele thema’s als identiteit, grenzen en ras, via de lens van deze vereerde klassieker. (Video Out)