All the Way to Te Rerenga Wairua
Een beschouwing van wat er op immaterieel vlak met de geest kan gebeuren na de dood. Met als specifieke vraag: is de geest in staat te laveren tussen een māori– en pākehā-identiteit? Weet hij vanzelf de juiste richting te kiezen tussen de hemel en hawaiki? (Circuit)