La Mazda jaune et sa sainteté
Een conceptueel experiment naar wat het betekent een film te beginnen met een zwart beeld, ontpopt zich in een subtiel filmessay over de maker zelf. Het verhaal van een jonge missionaris die verliefd wordt op een Rwandees meisje, wordt vermengd met wat filmbeelden en koloniaal verleden voor hun dochter betekenen.