Painting with History in a Room Filled with People with Funny Names 3
Zoals de verf die op het spijkerjack gespat is dat hij versiert, spat deze film van kunstenaar Korakrit Arunanondchai uit Bangkok van het doek. De film bevindt zich ergens tussen een hiphopvideoclip en een evangelische reclame, en beschouwt de kans op goddelijkheid in een tijd van geavanceerde technologie en globalisering. Terwijl geesten worden vervangen door drones converseert Arunanondchai met zijn muze en fictieve schilder Chantri in een poging spirituele verlichting te vinden via collectieve expressie.