Zu Hanne Darboven/Abschliessend
Thomas Mohr nam met de hand 1853 foto’s van de expositie The Order of Time and Things in Museum Reina Sofia in Madrid, waarin de huisstudio van de kunstenaar Hanne Darboven werd tentoongesteld. De foto’s zijn ritmisch gemonteerd op haar compositie Requiem, op. 22, book 61. Foto’s en muziek vormen een pulserend geheel.