Sightings: Habitat
Ratté brengt diepte aan in het platte vlak van het videoscherm door er lagen moiré en dambordpatronen overheen te leggen. Ze nodigt ons uit om rond te dolen in een geheimzinnige modulaire structuur. De kijker bevindt zich aan de rand van een brandende horizon. De beelden vinden hun evenknie in de elegante muziek van Roger Tellier-Craig.