Salomé
Child blaast oude filmversies over de mythische Salomé-figuur nieuw leven in met een prikkelende Klezmer-soundtrack en poëtische tussentitels. Met Salomé zet Child haar Foreign Film-reeks verder, waarbij ze, in samenwerking met kunstenaars, tekst aan (archief)beeld koppelt. De muziek is van Frank London, de tekst van dichteres Adeena Karasick.