Glass House
In zijn experimenten om een filmtaal te vinden voor de adaptatie van Das Kapital, verbeeldde Eisenstein het bourgeois bestaan als een ‘transparante’ materiële en sociale realiteit. Het leidde tot een script dat nooit verfilmd werd. Beloff onderneemt een poging om dit script alsnog te realiseren. Het resultaat is een vrolijke duik in het brein van een visionaire avant-gardist.