What an Excellent Day for an Exorcism
Naast deze evocatie van een sleutelscène uit The Exorcist presenteert Pablo Sigg Anemic Cinema (2008), een weergave van dezelfde scène, maar nu bewerkt tot een animatiefilm. De maker is geïnteresseerd in de hiaten of leegtes die de cinematografische ruimte kan genereren – de plooi die gevormd wordt door de fysieke en immateriële ruimte van de film. Zie ook Der Wille zur Macht in Grand Tour.