Black and White Movies
Wat associeert ons collectieve geheugen met een film? Mika Taanila stelt de vraag door het vernietigen van zijn videoband van Out of the Past met schoten, Kiss Me Deadly en White Heat met behulp van explosies en verbranding, en hij legde The Incredible Shrinking Man in de magnetron. De serie bevat in totaal zestien varianten.