Tunnel Vision
Deze film, die de regisseur zelf beschouwt als een ‘Valentijnskaart voor de technici van vroeger eeuwen’, is een eerbetoon aan de uitzichten tijdens een rit in de metro van New York. Bijna geheel opgenomen met een iPhone en gemonteerd met een beetje dichterlijke ondeugendheid, met speciaal gecomponeerde muziek van Shay Lynch.