that now
Combinatie van woninginterieurs waarin beelden van Orkney op de muren worden geprojecteerd en de stem van de kunstenaar die het verhaal vertelt. De film is gemaakt in het kader van een Margaret Tait Residency en weet zonder veel ophef het surrealisme en de magie van het alledaagse te vangen.