Zabriskie Point Redacted
Door de oorspronkelijke aantekeningen van Antonioni naast het commentaar van een cultureel onderzoeker te leggen, overpeinst en verbuigt Connolly de oorspronkelijke opnamen en achtergrondmateriaal van Antonioni’s Zabriskie Point (1970). Dit essay onderzoekt onverwachte veranderingen, zowel in het gedrag van mensen, zoals bij rellen, als in het creëren van cultuur door de eeuwen heen.