The Mirror
De verbale poëzie die haar innerlijke strijd begeleidt, wordt omgezet in audiovisuele verdichting. Een vrouw stapt in haar eigen schaduw: de structuur van een narratieve film wordt overhoop gehaald door een technologisch afgedwongen vermenigvuldiging van betekenissen, die de kijker gehypnotiseerd achterlaat.