The Mother
Voor The Mirror (1975) castte Tarkovski de actrice Margarita Terechova in een dubbelrol. De mise-en-scène en fotografie maakten haar personage nog rijker. Vanoverbeek voegt er digitaal nog een spookachtige dimensie aan toe. Een ontmoeting van een beeld met zichzelf, en die complexiteit vervat in één oogopslag.