Laag op het water doemt vanuit de mist langzaam een eiland op. Hier vaart de camera richting een unieke plaats en misschien wel de meest waardevolle archeologische vondst van de toekomst: een afgescheiden, publieke begraafplaats voor de eenzame, dakloze, naamloze en arme inwoners van New York.