80 Million
Geef het volk het instrument der macht terug in handen! De makers hebben in een adembenemende metafoor een toekomstdroom vormgegeven. Een fata morgana van percussie-instrumenten overdondert zodanig, lijkt zo echt, dat de macht aan 80 miljoen Egyptenaren slechts een kwestie van tijd lijkt.