Orde van dienst
Orde van dienst is onderdeel van een groter project over de reformatorische kerk in Nederland. Samen met een boek vol foto’s en organisatiestructuren zoekt de kunstenaar naar de kern van de geloofsbelijdenis binnen een zeer sobere afsplitsing. De kracht van herhaling speelt hierbij een belangrijke rol.