The Lost Explorer
De stervende ontdekkingsreiziger prikkelt Evelyns fantasie met zijn verhalen over Afrika die prachtig in beeld gebracht worden door Vogue-fotograaf Tim Walker. Een klein drama over het loslaten van fantasieën om volwassen te worden. Gebaseerd op een kort verhaal van Patrick McGrath.