Ansokunobasyo
De Japanse ontwerper Ohta Masataka wilde een film maken die het proces van ’thuis zijn’ verbeeldde. De bijzondere mix tussen live-action en animatie roepen een gevoel van nostalgie op. De film roept een warm verlangen op naar een huis en een thuis.