Rabbit Hole
Geïnspireerd door verhalen uit het hoge noorden maakte de IJslandse ontwerper en kunstenaar Mundi Vondi dit surrealistische sprookje. Rabbit Hole speelt zich af in de wijd uitgestrekte IJslandse landschappen. Een jong meisje ontmoet bizarre wezens tijdens haar tocht door dit dromerige landschap.