Gibellina Vecchia
Een filmdocument voor een monument. Raphael Zarka legt het kunstwerk vast dat Alberto Burri in 1981 maakte op de ruïnes van het Italiaanse stadje Gibellina, door een aardbeving verwoest in 1968. In elk shot is het verleden roerloos en bijna bedreigend aanwezig. De mens scharrelt er tussendoor.