The Financial Crisis (Session I-IV)
Een hypnotiseur leidt ons langs onze grootste nachtmerries om aan te tonen dat de uiterlijke crisis de innerlijke psychose is. In vier sessies beleven we de fascinatie van speculatie en macht, de angst en frustratie van het verliezen van de controle, economisch verlies en persoonlijke rampspoed.