My White Baby
In dit lyrische portret van kapsalons in Kumasi in Ghana komt de verwarde erfenis van het Europese kolonialisme in Afrika tot uiting in een aantal karakterschetsen, tegen de achtergrond van het verhaal van een kind dat van Ghana naar de Verenigde Staten emigreert.