Area Boys
In een wereld die doortrokken is van corruptie en hebzucht besluiten vrienden voor het leven Bode en Obi met hun baas te breken, omdat ze vastbesloten zijn hun leven te veranderen. Hun plannen mislukken echter als een laatste, uiterst belangrijke zwendel in hun nadeel uitpakt.