A History of Independence
Na zijn huwelijk met Sire betrekt Nama een grot om als kluizenaar zijn verdere leven aan God te wijden. Als blijk van waardering stuurt God een engel naar Nama en mag hij drie wensen doen. Daarmee begint een kritisch overzicht van vijftig jaar Afrikaanse onafhankelijkheid.