Deze in Rwanda opgenomen documentaire biedt een kijkje in het paleisleven rond de koning van de Watusi’s. De koning verschijnt voor zijn hofhouding op een gunstige dag, want hij geeft een feest voor alle mensen in zijn koninkrijk, met talloze optredens van dansers en muzikanten.