Een stel vrienden vindt een aantal zware metalen vaten waarin teer heeft gezeten. Nadat ze de vaten met enorm veel hitte hebben schoongemaakt, gaan ze ijverig aan de slag om er metalen platen van te maken die ze kunnen versnijden en aan elkaar maken tot indrukwekkende koffers.