De films en kunstwerken van Kevin Jerome Everson behelzen reacties op alledaagse materialen, omstandigheden, taken en gebaren van mensen van Afrikaanse afkomst. Telethon gaat over twee acteertalenten die wachten tot ze mogen meespelen in de gedoemde televisiemarathon voor verkeersveiligheid van Sammy Davis Jr. in 1973.