Suicidal Variations
Een bijna onverdraaglijke zwarte sfeer kenmerkt het werk van de tweelingbroers Kim Sun en Kim Gok. Suicidal Variations toont een vrouw in staat van totale ontreddering nadat ze een man heeft vermoord. Zijn losgeslagen hoofd achtervolgt haar en ze besluit te ontsnappen door zelfmoord te plegen. De dood manifesteert zich door heftige flikkereffecten.