Ekuotosazu (in Seven Parts)
‘Ekuotosazu’ is de naam van de ceremonie ter verdrijving van boze geesten. Elk deel van de filmserie is een korte reis van vijftien meter waarin naar de wereld gekeken wordt uit een klein raam. Soms houd ik mijn adem in en kijk naar licht en schaduw, soms kijk ik naar de lucht die rustig verkeert bij de perforatierand. (OM)