Ekuotosazu (in Seven Parts)
‘Ekuotosazu’ is the name of the ceremony aimed at deterring evil spirits. Each part of the film series is a small 50-feet journey looking at the world through a small window. Sometimes holding my breath and watching the light and shadow, and sometimes looking at the sky calmly sitting on the edge of perforation. (OM)