Yoyogi Park
Een video travelogue van een kort bezoek aan Japan in het Koreaans-Japanse vriendschapsjaar 2005. Het Yoyogi-park huisvest grote groepen zwarte kraaien. Middels audiofragmenten uit de Nobellezing uit 1994 van de schrijver Kenzaburo Oe (‘Japan: the ambiguous and myself’) bevraagt de van origine Koreaanse kunstenaar haar kwetsbare relatie tot het hedendaagse Japan. De zon breekt door en maakt van de wirwar van boomtakken een hypnotiserend lijnenspel.