The Magician’s House
Soms hangt het bovennatuurlijke op de meeste gewone plekken rond, alleen geheim omdat zijn sporen niet worden opgemerkt. Deze film, vol geesten, is tegelijkertijd een hommage aan de verdwijnende kunst van het celluloid als een brief aan een alchemist-filmmaker. Een van de geesten is die van Athanasius Kircher, de uitvinder van de toverlantaarn. Een glimp van zijn beeld schuift in de film voorbij. De muziek, La lutte des magiciens (De strijd van de magiërs), werd gecomponeerd door de Armeense mysticus Georges Gurdjieff en Thomas De Hartmann.