Don’t Leave Without News
Deze film, opgenomen in hedendaagse Armenië, verbeeldt een serie toevallige ontmoetingen gebaseerd op documentaire opnames, fragmenten, veldinterviews en narratieve inzichten die in de loop van het proces verkregen werden. Er zijn geen beroemde bezienswaardigheden of duidelijke etnische symbolen om de kijker te helpen. We zien verschillende schijnbaar ongerelateerde beelden zoals Russische kinderen die fietswielen slaan op een lege weg, mannen die voetballen op een open veld in de bergen, een koorddanser die indruk maakt op toeristen en twee dorpsbewoners op bedevaartstocht naar een begraven ‘kruissteen’ uit de oudheid.