Holzstücke
Bij een mislukte poging een houten bouwwerk in evenwicht te houden, legt Guiton het moment vast waarop alles mis dreigt te gaan. De ineenstorting wordt in een repetitieve sequentie eindeloos uitgesteld, waarmee het kunstwerk wordt vastgepind in een soort onstuimige adempauze. ( Heure Exquise!)