N12°13.062’/WOO1°32.619’Extended
Twee mannen dwalen door een verlaten plek midden in de woestijn. Op het eerste gezicht is het een archeologische ruïne. Als de film meer van de omgeving onthult, wordt duidelijk dat de twee mannen het bouwwerk hebben gemaakt, gebruik makend van de omliggende stenen. Het is als een ontkenning van elke bestaande kijk op de stad; het omgekeerde van een geplande, stedelijke omgeving. (Argos, Brussel)