Geïnspireerd door de dans Serpentine van de Amerikaanse danspionier Loïe Fuller – een mengelmoes van visuele patronen die ontstonden door de variétérok waarin zij danste onder felle elektrische lampen – heeft Pruska-Oldenhof de originele filmbeelden van Fullers dans bewerkt. De blik van de kijker wordt meegezogen in een wirwar van rokplooien met kleurpatronen die voortdurend bewegen, veranderen en verschuiven.