The Ecstasy of Gary Green
Een grappige ‘neon’ re-animatiefilm, met fragmenten van een monoloog van Spalding Gray en de visuele stijl van Andy Warhols pop art. Deze inventieve digitale film concentreert zich op Gary Green, een man op zoek naar geluk.