Stalk
Lonely Bunny heeft een eigenaardige aanbidder. Zijn wanhopige pogingen om haar aandacht te trekken intrigeren haar. Als Bunny besluit haar aanbidder te ontmoeten maakt het gevoel van eenzaamheid en leegte plaats voor verlangen. Een duister sprookje met avant-garde-elementen.