Purple Curtain
Op een toneel omgeven door louter vrouwenbenen zou deze man zich moeten voelen als een kind in een speelgoedwinkel. Maar zijn gelaat blijft uitdrukkingsloos, terwijl hij langzaam het terrein verkent. Een mysterieuze klei-animatie.