Site Specific_Las Vegas 05
Precies honderd jaar na het ontstaan van Las Vegas onderzoekt Barbieri de gedaante die deze belangrijkste stad op het gebied van toerisme en massavermaak heeft aangenomen. Ogenschijnlijk is de stad onaangedaan door de gevaren die onze tijd kenmerken: de wereldwijde energiecrisis en de alom aanwezige angst voor het terroristische gevaar.