Lejos del sol
Zwijgzaam bewegen twee vrouwen zich tussen een zonovergoten plantage en een donkere woning. Een sober en subtiel portret van hun dagelijks leven in het binnenland van Argentinië. Mét alle bijkomende onderhuidse spanningen.