Motion Studies #3: Gravity
Motion Studies is een serie korte films die de religie van de wetenschap illustreren door een herinterpretatie te geven van verschillende wetenschappelijke gegevens. Gravity is een kleine studie van de aanhoudende zelfopoffering van de mensheid ten behoeve van de wetenschappelijke vooruitgang.